MOTIVACE V HLAVNÍ ROLI

 

 
 
 
KLÍČEM ÚSPĚCHU JE MOTIVACE!!!

Ale kde ji vždy vzít?

Několik kroků, ať víte jak na to.....
...
Správná motivace

je přesná, konkrétní, změřitelná představa, jak má vypadat výsledek -
ALE S HLUBŠÍM ZÁBĚREM.... PROČ???
Přenesete přání z vnější motivace o pouhé změně postavy, na motivaci vnitřní, na to, proč to skutečně chcete, např.:
- abych se dobře cítila,
- chci posilovat, abych lépe zvládla denní úkoly,
- nestydět se v plavkách,
- nebýt naštvaná při nákupech, že mi není něco, co se mi líbí atd.....

SE SILNOU MOTIVACÍ CELÝ PROCES ZVLÁDNETE - neustále si jej připomínejte
a představujte a napište si to někam na oči. A hlavně,
ZAČNĚTE PRO TO NĚCO DĚLAT!

Špatná motivace

- zhubnu do svatebních šatů, do narozeninové párty - podaří se vám to, ale co potom? Udrží se úspěch, nebo přijde JO-JO?
- až zhubnu, najdu si přítele nebo ať se partnerovi líbím - ve slabé chvilce si řeknete - "musím mě mít rád takovou, jaká jsem". O.K. pravda, ale
HUBNETE, ŽE TO CHCETE PŘECE VY!!!!

Nejde jen o to, být štíhlá, ale být FIT do práce, do toho leccos s rodinou aktivně podniknout a cítit se u toho dobře, na přípravu k mateřství, do těhotenství
a pak i na chvíle, kdy budete běhat za malým hyperaktivním dítkem.

Mimochodem, pokud jsou malé děti hodně aktivní a vy je z vlastní pohodlnosti nutíte neustále jen sedět a být v klidu, ZAKLÁDÁTE JIM DO BUDOUCNA NA SLUŠNÉ PSYCHICKÉ PROBLÉMY!


TAKŽE KONKRÉTNĚ:

- URČETE SI PLÁN po kratších obdobích a stanovte si odměny,
- NEVOLTE NESMYSLY, ale proveditelné věci,
- SEZNAM STANOVTE PO TÝDNECH, a max.na 2 měsíce dopředu a přidávejte další
položky,
- HOTOVÝ SEZNAM DEJTE NA OČI A KONTROLUJTE

Překážky

- nejde to ihned a rychle - každý jsme jiný a stylem tréninku a jídelníčku se upraví
program, aby vám pasoval,
- stereotyp - stále stejné cvičení - DOBRÝ TRENÉR vám jistě tréninky pestré dělat
bude. Jíte stále stejně? Najděte si jiné recepty, ale nepolevujte.
NEZAPOMEŇTE NA MOTIVACI!!!
- nedostatek podpory od okolí - nepřející kamarádky nebo maminky, co to myslí
dobře - věčné řeči,"proč ty chceš hubnout" a že "hubnutí je nesmysl"
TO NEPOSLOUCHEJTE!!!

JDE O TO, CO CHCETE VY A ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL MÁ VELKÝ VÝZNAM A PŘÍNOS -

A PO ČASE VÁM TO ANI NEPŘIJDE A BUDETE SE CÍTIT SKVĚLE A BUDETE ŠŤASTNÍ

ZA TO, JAKÝ ŽIVOT VEDETE.

A TO PŘECE STOJÍ ZA TO !!!! :)
Zobrazit více
KLÍČEM ÚSPĚCHU JE MOTIVACE!!!

Ale kde ji vždy vzít?

Několik kroků, ať víte jak na to.....

Správná motivace

je přesná, konkrétní, změřitelná představa, jak má vypadat výsledek -
                          ALE S HLUBŠÍM ZÁBĚREM.... PROČ??? 
Přenesete přání z vnější motivace o pouhé změně postavy, na motivaci vnitřní, na to, proč to skutečně chcete, např.:
- abych se dobře cítila,
- chci posilovat, abych lépe zvládla denní úkoly,
- nestydět se v plavkách,
- nebýt naštvaná při nákupech, že mi není něco, co se mi líbí atd.....

SE SILNOU MOTIVACÍ CELÝ PROCES ZVLÁDNETE - neustále si jej připomínejte 
a představujte a napište si to někam na oči. A hlavně, 
                           ZAČNĚTE PRO TO NĚCO DĚLAT!

Špatná motivace 

- zhubnu do svatebních šatů, do narozeninové párty - podaří se vám to, ale co potom? Udrží se úspěch, nebo přijde JO-JO?
- až zhubnu, najdu si přítele nebo ať se partnerovi líbím - ve slabé chvilce si řeknete -  "musím mě mít rád takovou, jaká jsem". O.K. pravda, ale
                           HUBNETE, ŽE TO CHCETE PŘECE VY!!!!

Nejde jen o to, být štíhlá, ale být FIT do práce, do toho leccos s rodinou aktivně podniknout a cítit se u toho dobře, na přípravu k mateřství, do těhotenství 
a pak i na chvíle, kdy budete běhat za malým hyperaktivním dítkem.

Mimochodem, pokud jsou malé děti hodně aktivní a vy je z vlastní pohodlnosti nutíte neustále jen sedět a být v klidu, ZAKLÁDÁTE JIM DO BUDOUCNA NA SLUŠNÉ PSYCHICKÉ PROBLÉMY!


                                 TAKŽE KONKRÉTNĚ:

- URČETE SI PLÁN po kratších obdobích a stanovte si odměny,
- NEVOLTE NESMYSLY, ale proveditelné věci,
- SEZNAM STANOVTE PO TÝDNECH, a max.na 2 měsíce dopředu a přidávejte další   
   položky,
- HOTOVÝ SEZNAM DEJTE NA OČI A KONTROLUJTE

Překážky

- nejde to ihned a rychle - každý jsme jiný a stylem tréninku a jídelníčku se upraví 
   program, aby vám pasoval,
- stereotyp - stále stejné cvičení - DOBRÝ TRENÉR vám jistě tréninky pestré dělat 
   bude. Jíte stále stejně? Najděte si jiné recepty, ale nepolevujte.
                             NEZAPOMEŇTE NA MOTIVACI!!!
- nedostatek podpory od okolí - nepřející kamarádky nebo maminky, co to myslí 
   dobře - věčné řeči,"proč ty chceš hubnout" a že "hubnutí je nesmysl" 
                                  TO NEPOSLOUCHEJTE!!!

JDE O TO, CO CHCETE VY A ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL MÁ VELKÝ VÝZNAM A PŘÍNOS -

A PO ČASE VÁM TO ANI NEPŘIJDE A BUDETE SE CÍTIT SKVĚLE A BUDETE ŠŤASTNÍ 

ZA TO, JAKÝ ŽIVOT VEDETE.

                         A TO PŘECE STOJÍ ZA TO !!!! :)
To se mi líbí · · · před několika sekundami ·
  •  
  •